آماج ایران ، مجموعه تخصصی کیفیت توان
سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
100٪ پرداخت مطمئن!
جستجو کردن

نصب و راه اندازی بانک خازنی و تعمیرات دوره ای​

نصب و راه اندازی بانک خازنی و تعمیرات دوره ای از جمله دیگر خدمات این مجموعه می باشد. از طرفی با توجه به گستردگی تجهیزات در صنعت برق و تنوع زیاد آنها، آگاهی افراد نسبت به تمام موارد فنی امری بسیار دشوار و تا حدودی غیر ممکن است . از جانب دیگر به منظور افزایش بهره وری ، عملکرد صحیح تجهیزات ، ایمنی کار و کاربر نیاز به نیروی متخصص است.

به عنوان مثال نصب و راه اندازی بانک خازنی اتوماتیک بدون اعمال تنظیمات صحیح امکان پذیر نیست.به طور مشابه برپایی استارکچرها ، در نظر داشتن هماهنگی حفاظتی تجهیزات و… اگر توسط نیروی خبره و متخصص صورت نگیرد می تواند خسارات جبران ناپذیری به مجموعه تحمیل کند . این صدمات گاهی منجر به ازبین رفتن  تجهیزات یا آسیب های جبران ناپذیر به آنها می انجامد. اما گاهاً منجر به بروز مشکلات ایمنی  اپراتور و برق گرفتگی میگردد.

به طور مشابه بعد از نصب و راه اندازی بانک خازنی بازدید ها و تعمیرات دوره ای بسیار ضروری هستند. چراکه حضور هارمونیک، اضافه ولتاهای احتمالی ، آلودگی های محیطی مانند وجود گرد و خاک و… میتواند عملکرد بانک خازنی را تحت تاثیر قرار دهد.

از این رو و با توجه به نیاز،  به منظور تعمیرات دوره ای، بررسی و رفع ایرادات بانک های خازنی فشار ضعیف و فشار متوسط ، این شرکت اقدام به ارائه این خدمات کرده است.همچنین آماج ایران آماده ی  همکاری با کلیه مجموعه هایی است که تمایل دارند نصب راه اندازی و تعمیرات دوره ای بانک های خود را به یک تیم متخصص  بسپارند.

پر واضح است که در برخی موارد شناسایی و رفع ایراد بانک های خازنی نیاز به یک تیم با تجربه و متخصص دارد. چنانچه شناسایی و حل آن به درستی صورت نگیرد ، صدمات بسیارگزافی به مجموعه وارد خواهد شد.به همین دلیل توصیه ما، استفاده از کارشناسان خبره و باتجریه در این زمینه می باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر  میتوانید از طریق واتساپ و یا لینک زیر با ما در تماس باشید.

اطلاعات تماس مجموعه آماج ایران