آماج ایران ، مجموعه تخصصی کیفیت توان
سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
100٪ پرداخت مطمئن!
جستجو کردن

AMNSEF 20/1/T

ویژگی های محصول:

یکی از انواع فیوز خارجی فلگ دار بانک خازن مدل:  AMNSEF 20/1/T می باشد. این فیوز دارای جریان 1 آمپر و مناسب سطح ولتاژ 20 کیلوولت می باشد.به منظور دسترسی به کاتالوگ این محصول می توانید آنرا از لینک کاتالوگ فیوز انفجاری بانک خازنی دانلود نمایید.

توضیحات تکمیلی

فیوز بانک خازن-فیوز کند کار خارجی

به منظور حفاظت خازن و بانک خازنی مربوطه از حفاظت های مختلفی  از جمله فیوز بانک خازن استفاده میشود. این تجهیز به دو دسته تقسیم میشود :

  • تندکار
  • کندکار

در بانک های خازنی و به منظور حفاظت بانک خازن توصیه به استفاده از فیوز تندکار می باشد.

فیوز خارجی فلگ دار معمولا برای حفاظت هر خازن فشار متوسط مورد استفاده قرار میگیرد . این تجهیز از انواع فیوز فشار متوسط بوده و در سطوح ولتاژی و رنج آمپری متفاوت تولید می شوند . انتخاب این تجهیز با توجه به ظرفیت هر بانک خازن  و جریان خازن صورت میپذیرد. در نتیجه می توان گفت نوع و رنج مورد نیاز این محصول یکی از مواردی است که به شدت حائز اهمیت است. در واقع در صورتیکه محاسبه درستی صورت نگرفته و در رنج مناسب انتخاب نشود، حفاظت نیز به درستی صورت نخواهد گرفت.

یکی از انواع فیوز خارجی بانک خازن، مدلAMNSEF 20/1/T است. این تجهیز مناسب برای ولتاژ 20 کیلوولت و برای رنج 1 آمپر میباشد.

ما در گروه آماج به عنوان یکی از تخصصی ترین شرکت ها در زمینه کیفیت توان آماده ارائه همه انواع خدمات کیفیت توان و تجهیزات بانک خازنی هستیم.

در صورت نیاز به مشاوره فنی و یا رفع ابهام می توانید از بخش تماس با آماج با همکاران ما در بخش فنی در تماس بوده و از مشاوره فنی / فروش بهره گیرید.

همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر، میتوانید به منوی مشخصات مراجعه و مشخصات فنی هر تجهیز را به صورت مجزا مشاهده و بررسی نمایید. همچنین در صورت نیاز میتوانید با استفاده از تب مقایسه چند مدل محصول را انتخاب و هر یک را دیگری مقایسه و بعد از بررسی بهینه اقدام به خرید نمایید.

 

 

 

جدول ویژگی های محصول

توضیحات تکمیلی

مدل

AMNSEF 20/1/T

نوع فیوز

فیوز انفجاری/ Expulsion

شرکت سازنده

Amaj Iran

کشور سازنده

ایران

استاندارد ساخت

IEC 60282-2

ولتاژ نامی(KV)

20

فرکانس نامی (Hz)

50

مدل فیوز انفجاری

کند کار یا نوع T

جریان نامی (آمپر)

1

جنس محل اتصال

آلومینیوم (برنجی در صورت سفارش)

نوع فنر

معمولی یا پرچم دار

متعلقات

المان فیوز، غلاف فیوز و فنر فیوز

وزن (کیلوگرم)

1

طول تقریبی(mm)

220

محصولات مرتبط
من محتوای زبانه هستم. برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم.