آماج ایران ، مجموعه تخصصی کیفیت توان
سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
100٪ پرداخت مطمئن!
جستجو کردن

AMBEDR 005/400/010-4

ویژگی های محصول:

فیلتر ورودی درایو:AMBEDR 005/400/010-4 طراحی انحصار آماج ایران و ساخت کشور ترکیه از دیگر فیلتر های این مجموعه می باشد.

توضیحات تکمیلی

فیلتر ورودی درایو

فیلتر ورودی درایو یکی از سه مدل فیلتر فروشگاه آماج ایران می باشد. این فیلتر در کنار فیلتر هارمونیک خازن و فیلتر موتوری به منظور کاهش هارمونیک مورد استفاده قرار میگیرند. مشخص است که ظرفیت مناسب فیلتربا توجه به نوع درایو و ظرفیت آن محاسبه خواهد شد.

ضرورت استفاده از فیلتر ورودی درایو چیست؟

استفاده روز افزون از درایو ها میزان تولید هارمونیک را افزایش میدهد.  چرا که ماهیت وجود درایو باعث می شود که شکل موج از حالت سینوسی خارج شود. نبود شکل موج سینوسی به معنای وجود هارمونیک است . حضور هارمونیک می تواند علت مشکلات زیادی در شبکه باشد.به طور مثال میتوان به افزایش تلفات کابل، افزایش دمای ترانس ،ایجاد رزونانس با بانک خازنی،ایجاد اخلال در سیستمهای حساس همانند PLC ها رله ها و.. اشاره نمود.برای حل این معضل بهترین گزینه استفاده از  فیلتر مناسب نظیر راکتور خط و راکتور موتوری  و… می باشد.

چگونه از خدمات آماج برای انتخاب صحیح فیلتر بهره ببریم؟

به طور کلی بحث هارمونیک و استفاده از فیلتر پیچیدگی های خاص خود را دارد. واضح و مبرهن است که عدم طراحی صحیح مانع از نتیجه گیری مطلوب خواهد بود. لذا پیشنهاد ما این است که برای انتخاب نوع فیلتر ورودی درایو حتما از نیروی متخصص استفاده نمایید.قطعا موجب افتخار ما خواهد بود که بتوانیم به عنوان مشاور در خدمت شما باشیم . به منظور جلب اعتماد و ارائه خدمات بهتر ، در صورت وجود اطلاعات کافی این مشاوره به صورت کاملا رایگان خواهد بود.

فرق ما با دیگران مشابه در ارائه خدمات بهینه است. شما میتوانید با استفاده از تب واتس اپ با کارشناسان ما در تماس باشید . همچنین در بخش تماس با آماج دیگر روشهای ارتباط با این مجموعه قابل دسترسی است. باعث افتخار ما خواهد بود که در کنار تامین قطعات منتخب شما برای مشاوره فنی باشیم.

جدول ویژگی های محصول

توضیحات تکمیلی

مدل

AMBEDR 005/400/010-4

نوع راکتور

فیلتر درایو

شرکت سازنده

Amaj Iran

جریان نامی (آمپر)

10

توان موتورKW

5

اندوکتانس (mh)

2.93

تلفات (W)

47

وزن (کیلوگرم)

2.1

ابعاد (عرض * ارتفاع * عمق) میلی متر

85x125x120

محصولات مرتبط
من محتوای زبانه هستم. برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم.